torsdag 8 april 2010

Psykiska utmaningar.

Jag har fan ögonbryns OCD eller nåt. Fyfan hur de kan hålla på, stod igår.. och tänkte bara ta bort lite där under ni vet. Men sen.. plock, plock plock. Undra vad som jag händer om jag tar bort det där hårstrået?

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat???? Vad fan har jag gjort!?? :.....(

Typ som när jag var liten, satt på dass och ritade i mitt ritblock haha. Så målade jag med en så fin penna som var helt CERISE. De var min favoritfärg.
Så tänkte jag.. Hmmm UNDRA vad som händer om jag spolar ner den?
Alltså jag var inte så dum, jag fattade ju vad som kunde hända. Den skulle förvinna, föralltid!!!!!!!!!!!! Men samtidigt ville jag utmana ödet, göra det omöjliga möjligt!
Se om ödet verkligen kunde ta min cerisafavoritälsklingspenna ifrån mig.
Det gjorde det. *Flush*

Fyfan vad jag grina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar