måndag 30 november 2009

gårdagens rester



Försöker få mig må lite bättre över min morgon-einstein frisyr genom att lägga upp en finare bild, haha. Igår var david och ida här, idas farmor bor två våningar upp så hon kommer besöka mig ofta! Vi hade iaf skitkul igår, haha.. Jag skrattade också lite vääl högt. Så typiskt mig, ibland hamnar jag bara i ett skrik-skratt-mood som är jättesvårt att komma ut ur. Haha.. lite rädd mina grannar ska klaga. Bor ju två gamlingar här brevid. Oj nu snöar det okcså. Jag har SOM VANLIGT slarvat bort kamerasladden.. hur tröttsamt är det inte att vara en sån slarver....?? Såg den senast igår. Tog iaf några söta bilder på de små gullungarna. :D Måste hitta det snart.. min blogg börjar bli bildfattig, skittråkigt!

FÖRESTEN! Så hade polisen hittat min plånbok! Skitsoft(bara för att ida hatar ordet soft;)) haha!
Men pengarna var hur som helst borta.. såklart.. kanske polisen som tagigt de? Som dricks eller nå.. ;P Idag ska jag och mamma kolla på en soffa!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar