tisdag 2 mars 2010

Röd skymmning.

Heter teet jag ska dricka nu. Ett roobioste med smak av vanilj.
Vet inte om skymmningen här är speciellt röd, vet inte ens om det kan kallas skymmning klockan 01.34. Tror inte det. Jag har nyss gjort en inpackning med mitt cocosbalsam samtidigt som jag hade en chokladansiktsmask. Skönt.

Är ganska trött i kroppen, och har än en gång lyckats vända dygnet upp och ner. Har haft ont i halsen och så.. Tror de är påväg att bli bättre iallafall.
Jag borde faktiskt lägga upp en bild på mitt hår, hur de har blivigt efter balsam metoden och så. Har ju fusktvättat några gånger ibland. Men inte alltför ofta så jag inte hållt mig till metoden iallafall. Får se om jag gör det kanske efter jag klippt mig, planerar väl att göra det någongång här när ekonomin gör en stigande vändning. ;)
Hoppas de sker inom detta årsskifte.. typ.
(Alltså.. åghgh! <3)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar