söndag 20 december 2009

Late night

Gomorgon, eh Godnatt? Vet inte riktigt vad man ska använda för hälsningsfras nu..
Jag steg upp ur sängen för jag kunde inte sova.
Vad ska man säga? Vet inte riktigt. Tankesnurr.
Tankarna snurrar runt runt som en karusell.
Jag önskar jag var den där mannen som trycker på strömavbrytarn när åkturen är slut.
Han kan bestämma precis när han vill att den ska stanna.
Men då vore det ju inget spännande tivoli å andra sidan.

Jag brukar älska tivoli, men just nu orkar jag verkligen inte med det.
Fan det har varit en tung höst.
Snart är det ett nytt år. Jag har ingen aning vad som kommer att hända.
Jag önskar bara jag kände mig tryggare.
(det var inte höga förväntningar hörrudu)

Nä.. det var väl inte det.
Jag borde veta bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar