tisdag 8 december 2009

Yo bloggen

Jag är stre-e-e-e-e-ssad, men hemmet har fått sin ordnig.. det börjar likna, just ett hem. Jag är stressad över att jag måste läsa en bok klart på engelskan, så borde lägga mig i sängen och göra det nu. David är här och sprider sitt chill, men det är nåt som gör det ofrånkomligt att komma in på facebook för han trots att han propagerade emot det för typ en timma sen. Vilken tur att jag inte kommer in på min egen, skönt att slippa shittet. Gjorde ju en ny, men orka! :P
Inte värt det. Nu är det dags att krypa ner i bädden, det är så konstigt att följa såna här dygnsrytmer ibland, kanske för jag rökte ciggarett.
Men, det är ingen vana. Nu ska jag lägga mig och läsa i boken.
Det är inte lätt att koncentrera sig alltid. Borstar tänderna nu..

Sleep tight.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar