lördag 19 december 2009

Nittonde December.

Fyfan va rastlös jag är justnu, nästan sjukdomsliknande tillstånd..
December lider mot julafton, och usch... jag känner inte ens för att skriva här.
Jag trodde det skulle bli annorlunda. Jag älskar lucia, jag såg bara luciatåg på tv samtidigt som jag sprang runt me massa disk på jobbet. Hur juligt är det?
Lucia, jag brukar alltid grina på lucia för det är så fint med det.
Men i år. Nej inte en jävla droppe.
Jag har inte ens massa glitter överallt här som jag tänkt, imorgon är det fan i mig dollarstore. Fanny? vad gör du? Jag ringer dig men du svarar inte gullet?
Så skönt att hon är hemma iaf.
Aja whatthefuck. Man kanske ska ta den där ciggen trots allt, ge lite uttrymme åt levande ting. Dra sig tillbaka, sluta gnälla. Va är det egentligen som bekymrar mig?

Ska tänka på det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar