fredag 16 oktober 2009

Bränd

Alltså nu känns det som jag ska skriva värsta spoliern. Mina tidigare inlägg har handlat lite om rutiner. Men jag känner bara såhär: JUST NU SÅ GER JAG FAN I ALLA RUTINER OCH SKIT!
DET ÄR FAN I MIG INTE MÄNSKLIGT ATT TRYCKAS IN I EN LITEN BOX OCH ALDRIG FÅR EN ARM ELLER ETT BEN STICKA UT. JAG TÄNKER SKITA I DET TILLS JAG KÄNNER ATT JAG VILL IGEN.

SIKTE:UTFÖR.

Inatt drömde jag att jag sov brevid en död råtta. Det var inte så mysigt, då och då vaknade och såg att lotus låg där vart råttan låg i drömmen. Det var lite dubbla känslor då. Vet inte om jag sov eller var vaken. Kankse låg jag bara och hallucinerade. Sömnbrist.

Det är natt nu, och klockan är alldelens för mycket enligt rutinernas regler igen.
Men jag kan inte sova för jag bara tänker och tänker.
Jag tänker på att jag borde plocka bort lite hinder för min väg, men ibland är det svårt jag kan inte göra hur mycket som helst. Ja jag känner mig fan utbränd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar