lördag 3 oktober 2009

Tänk om

Tänk om det är så, nej det får inte vara så!!
Äh klart det inte är...
Säkert? Alltså jag vet inte...?
Men chilla nu, snälla sluta noja?
Please stop being so paranoid!

Ja, en liten av mina dagliga monologer.
HEHE.. eh.

Till en annan sak..
Jag måste jämna ut mina rutiner, är fan ojämn.
Tidigare när jag städade för några dagar sen på jobbet gick jag runt och tänkte på ordet rutin, och helt plötsligt kände jag mig så smart, jag har kommit på svaret...
Dagens rutiner är typ samma saker som dåtidens ritualer fast kassare!
Tänker ur något slags samhällsperspektiv långt tillbaka.
Ordet rutin måste ju komma från ordet ritual.

En annan sak. Jo, jag tänker typ när man säger såhär. "Fan vad sjuk du är hahaha!"
Det går ändå att jämföra med homofobi, man kan likna det vid; "Fan vad bög du är hahaha!"
Alltså, är man inte bög så är man ändå sjuk på nåt sätt??
Lika bra att sluta låtsats.

Jag har nog aldrig träffat en frisk människa i mitt liv?
Det var bara lite spekulationer sådär. :)

Slutsats: Vi är alla sjuka i huvet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar