fredag 9 oktober 2009

Vänner

Idag har jag skrivigt på lägenhetskontraktet, och när jag och emma kom ut därifrån. Hoppade jag av glädje!! Hehee, skönt skönt. Nästa sida i kapitlet liksom. Bläddra!!

Förövrigt har jag länge gått och tänkt på att skriva ett blogginlägg tilldelat mina vänner för jag tycker om er så mycket.♥♥♥ Även om vissa av oss träffas ytterst sporadisk! Men jag är en sån där person som väljer mina vänner extremt väl.
Så.. ja.. allt jag ville säga är att; ni var och en är väldigt speciella för mig!!
Uh.. börjar låta som nåt tacktal. Men whatever.
Vi har så många fina minnen tillsammans allihopa, ibland blir jag bara lite nostalgisk... Jag ska göra ett minneskollage och det är ett som är säkert.

Du vet om du är min vän, så sitt inte och fundera på om det är riktat till dig eller inte. Du VET det. Jag kan tänka mig att jag är en rätt svår person att vara vän med, och kan vara lite dramatisk och så ibland men det är bara för jag är väldigt känslosam och har också väldigt svårt att visa mina känslor ibland. Så om du fortfarane är min vän efter en del bråk och tjaffs, vilket jag haft med er alla tror jag haha. Så betyder det att du verkligen var VÄRD det.Haha!

Och, tack så mycket... för att du vill vara min!

(oj vilket tacktal det blev, men ibland får man va lite högtydlig)

Vilken klycha, men vad hade livet vart utan er?

Jag älskar er som om ni var mina barn(?) var och en ni är väldigt speciella för mig!♥
Och det är inte kvantiteten som räknas, utan kvaliten! Sådetså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar