onsdag 21 oktober 2009

Everything I love

Idag har jag räknat mitt första tal matte på lääänge. Och tänk, det gick faktiskt bra. Mitt rum är bombardetat med flyttkartonger och snart,snaart.. Gah ni som nu läser min blogg måste va less på mitt tjat, hehe.
Jag har alltså börjat plugga upp matten och ska väl plugga nåt annat obestämt i övrigt. Men en sak som är helt perfekt är att skolan ligger precis över vägen till min lägenhet. :) Helt perfekt. Kan se mig själv komma hasandes där över gräsmattan sömniga,kristallkalla,dimmiga mornar.. och då är det ju tur att vägen är så kort.
Annars är det lätt att bli en isprinsessa. Hm.. :)


Dark, you can't come soon enough for me
Saved, from one more day of misery
Everything I love
Get back for me now
Everyone I love
I need you now
Don't forget a million miles for me
Safe and another day passed by me..


..So I conned,
I lied I lied to me too
(so what?)
So I conned,
I lied I lied to me too
(so what?)
Hold out for the ones you know will love you
Hide out from the ones you know will love you
You, you too.



Det här är nog årets vinter låt för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar