torsdag 1 oktober 2009

Lovely!

Tjoho!
Jag känner mig pigg idag!! Jag har varit och klippt mig nu imorse.
Så tvingades upp tidigare för en gång skull, och det va bra.. dagen blir liksom längre då.
Sen for jag förbi och kollade på ett bord på veckans allehanda, som mamma reserverat till mig.
Ett köksbord alltså, heelt perfekt!! =D
Ett runt sextiotalsbord typ, och jäkligt billigt var det. 400 hundra spänn för bord och fyra stolar, plus inläggskivor för att göra det större. Oh yeh, middagar säger jag;)
Är ju lite antikt, så skulle värderas mycket högre i pris egentligen, så känns som världens fynd! Hon på affären fattade inte att ingen velat ha den än.

Jepp, håret känns friskare också.. tog ju mest topparna men det känns fräscht.
Ska försöka skaffa en 'rutin' att toppa oftare, så det håller sig fint, för jag vill spara längre.
Vore ju en dröm att ha hår som lady lovelylocks...
*Girls dream* (men jag behåller nog min hårfärg då;)







2 kommentarer: