måndag 28 september 2009

Lam

Yep, mhm aha. Känner mig seg, tror att jag lider av en del vitamin och sömnbrister.
Men så blir det väl kankse när man äter äppelpajj och glass til fruskost? Går och lägger sig tre på natten och stiger upp klockan 12. Jaja whatever.. det där ska vi ordna.
Längesen jag skrev här, men det är typ för att det enda jag har i hjärnan är flytta flytta flytta.. (och vill inte tjata för mycket om det, men det gör jag redan) Mitt rum ser förjävligt ut. Det har bara förfallit mer och mer för varje dag, speciellt sen dagen jag fick veta att jag fick lägenheten.
Kanske ska ta en bild...? Eh..

***

Fan, jag var ju och gjorde det nu, men batteriet var precis slut så jag inte han ladda in det i datorn! Fast det gör nog inte så mycket, min rövarhåla är väl inte något jag egentligen vill skylta med... Egentligen alltså.

Men tänkte bara.... ha något att fylla ut bloggen med. Aj jag har ont i magen nu.. varför åt jag den där pajjen. SUCK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar