tisdag 22 september 2009

Sjukdomar

Idag har jag SHOPPAT, känner shoppingruset.
Tur att jag inte kommer mig iväg så ofta iallafall.
Fan va trött jag känner mig, men ändå nöjd efter dagens inköp.
Jag känner mig jämt så stolt efter jag kommer hem och hunnit gå igenom alla grejjer jag köpt och sen får dra slutsatsen att allt iallafall var nödvändigt (mer eller mindre då, man kan ju leva utan ljusslingor ex) och inte alltför mycke pengar gått till spillo. Jag känner mig liksom smart då. Vuxen och ansvarsfull. Däremot känns det inte så vuxet att känna att jag måste påpeka det. Haha..

Inte för att gnälla nu, men jag har faktiskt ont i min vad. Och den här gången är det ont på riktigt, inte hypokondri-ont. Det är ju bra på sitt sätt att jag vet skillnaden, men det är inte så skönt. Fast det gör ju inte överdrivet ont heller. Så ska inte gnä...
MEN JAG GNÄLLER VÄL HUR JÄVLA MYCKET JAG VILL I MIN EGEN BLOGG!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar