söndag 20 september 2009

Råttor

Det jag hoppades på tidigare var att jag skulle få en lägenhet som jag velat ha, och typ ringt och känt mig jobbig i flera veckor med. Men. Jag fick den inte. Sånt som händer.
Och jag trodde jag skulle bli deprimerad eller ta livet av mig men livet går vidare..
(slut på.. tålamod?)
Har ställt in mig på en annan lägenhet nu. Så vi ser väl hur det går.
Därav inrednings-dagdrömmeriet.

Har ju såklart planerat allt in i minsta detalj.. :)

När jag sprang idag kom jag på att jag drömt om råttor i natt.
Alltså typ pestråttor, det var inte så fräscht.. Jag var jätterädd för dom för det kryllade av dom i vår villa som jag bodde i. Drömde att vårt hus var invaderat av vita maskar förut för rätt så länge sen, och dom kryllade det också av.

Fast egentligen gillar jag råttor, men inte maskar.
Maskar är nog den enda djur-"fobin" jag har.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar